7 Scari inghetate

Binecunoscutul canion din Muntii Piatra Mare isi schimba complet infatisarea in miez de iarna.

Dupa un drum de 4 ore cu un personal destul de aglomerat, muream de nerabdare sa urc spre canion. Nu am experienta cu turele de munte iarna si ma asteptam la un traseu mai dificil, dar sincer mi s-a parut la fel de usor ca si pe timpul verii desi am alunecat de vreo 2 ori si era sa cad in fund 🙂  Dar peisajul cufundat in alb, zapada cat vezi cu ochii, turturi uriasi si un aer de munte proaspat si racoros au meritat pe deplin. Am intalnit si oameni pe traseu in ciuda vremii racoroase, fiind un deliciu sa vezi un tata si fiu fugarindu-se cu bulgari de zapada sau cei doi domni in varsta care stateau pe o banca la canion bucurandu-se de linistea locului.  La canion, turturi peste tot (care incepeau sa se topeasca datorita temperaturii care urcase pe la 1 grad), scarile inghetate partial si acoperite cu zapada, o priveliste interesanta fiind scara cea mare, langa care se formeaza un mic munte de gheata. Dupa ce am facut fotografiile pentru care venisem, am stat un pic sa admir cu adevarat privelistea si sa ma bucur de senzatia de relaxare pe care o ofera zona. Pe drumul inapoi am descoperit un om de zapada facut de cineva cu un talent incredibil la sculptat as zice, dar va las pe voi sa va dati cu parerea. Jos am gasit o cafenea unde am savurat o ciocolata calda foarte delicioasa.

Pentru cei ce vor sa urce aici, tineti cont de vreme si echipati-va corespunzator. Neaparat bocanci impermeabili, haine calduroase, manusi, caciula 🙂

Succes in plimbari si un an nou fericit.

2 responses to this post.

  1. interesanta scuptura …eu nu am vazut-o la 7 scari pana acuma 😦

    Răspunde

    • Posted by gamezplayi on August 26, 2013 at 6:39 pm

      era facuta din zapada inghetata 🙂 a fost pura intamplare ca fix in iarna aceea cineva si-a lasat amprenta aici intr-un fel frumos si aparte 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

