Ce inseamna sa calatoresti?

Ce inseamna pentru fiecare calatoritul? Ce este important si necesar pentru ca o calatorie sau vacanta, sa fie exceptionala?

Pun aceste intrebari deoarece mi s-a spus recent ca sunt zgarcit. De ce? Pentru ca pentru mine transportul pana la destinatia dorita si cazarea nu sunt atat de  importante; astfel prefer sa pastrez bani pentru alte lucruri mai de valoare pentru mine. Fie ca vizitez toate muzeele dintr-un oras, sau aleg sa ma rasfat cu dulciuri zilnic sau sa imi petrec timpul cu alti calatori la un bar facand schimb de povesti si alcol, toate aceste lucruri mi se par mai importante si in opinia mea merita mai mult banii, decat transportul sau cazarea.

Recent am avut niste excursi la statiunile noastre montane si de fiecare data am ales sa plec din Bucuresti cu mult iubitul personal (sau regio cum se numeste acum) R 3001 de la ora 6:35 dimineata. Poate ca face cu o ora si jumatate mai mult decat alte trenuri, poate ca trebuie sa ma trezesc mai devreme pentru a-l prinde, dar am calatorit cu acest tren de destule ori incat deja, il vad ca pe un prieten. In compania acestui tren am baut multe cafele matinale, am prins rasaritul de soare alaturi de el de nenumarate ori si abia astept sa il revad din nou, deoarece mai avem inca mult de calatorit impreuna.

Si de cazare ce sa zic? Si eu apreciez un hotel bun, dar nu am nevoie neaparat de 5 stele ca sa ma simt bine. Orice pat este bun, restul nu conteaza, nu stau in camera prea mult, prefer sa ma plimb, sa descopar si sa traiesc. Plus ca nu as renunta niciodata la experientele pe care le-am savurat cand ma plimbam cu cortul in spate… Din varf de munte, pana la plaja de la Vama Veche. 🙂

Deci sunt zgarcit? Nu stiu, nu cred. Dar ma simt bine si ma bucur maxim de toate experientele ce imi ies in drum. Experientele si bucuriile din calatorii ni le facem fiecare si daca nu stim sa ne bucuram de ele, degeaba aruncam bani multi pe cazare, pe transport etc.  In final fiecare cu ale lui 🙂

Apus in Bucegi

Lasă un răspuns

