Sarbatori Fericite / Happy Holidays

Hello hello hello tuturor. Nu am uitat de acest blog si de toate locurile frumoase din tara mea. Am avut diverse probleme personale recent si nu am mai reusit sa ajung la nici o locatie noua. Din nefericire mi-am pierdut toate pozele din calatorii, asa este cu tehnologia asta, se mai si strica. Data viitoare o sa am grija sa am fotografiile salvate nu doar in computer. Asta este viata. Promit sa revin in curand cu ultimul post legat de vizita mea in Cluj-Napoca, pe care nu am avut timp inca sa il pun aici. Norocul meu ca fotografiile ptr acel post au fost puse aici pe site de muuuuult timp 😀

Adevaratul motiv pentru acest post este acela de a va ura tuturor Sarbatori Fericite si un an nou plin de aventuri si fericire 🙂

ENGLISH:

Hello hello hello to all. I did not forget about this blog or all the beautiful places in my country. I had a lot of personal problems recently and i did not have any time for traveling to new places. Unfortunately, i have lost all of my travel photos, that’s technology for you, brakes down once in a while. Next time i will make sure to save my photos on more than just my computer. That’s life. I promise to come back soon with the last post related to my visit in Cluj-Napoca, that i have not had time to post yet. Lucky me, the photos for that post have been long ago uploaded to the site here 😀

The real Reason for this post is to wish you all Happy Holidays and a new year full of adventures and happiness 🙂

Lasă un răspuns

