Corabia Piratilor / Pirate’s Ship

In mica mea vacanta in Timisoara, am aflat ca aici a fost primul canal navigabil din Romania. Este vorba de canalul Bega, pe care si acum se pot face mici plimbari cu barcuta. Fie ca inchiriati o hidrobicicleta pentru agrement, sau faceti cum am facut eu si va plimbati cu „Corabia Piratilor”. Am avut pilejul de a face o plimbare pe Bega intr-un stil aparte si aventuros 🙂 Distractie placuta !

English:

In my trip through Timisoara i found out that the first navigable waterway in Romania was here. I am talking about the Bega Channel, where even now people can take small rides with a boat. You can rent a hydro-bike or you can ride in style like i did with the Pirate Ship. A random opportunity for adventure !  Have fun 🙂

Lasă un răspuns

